Regeneracja filtrów

Opis usługi czyszczenia:

SPRAWDZAMY przeciwciśnienie spalin przed i po czyszczeniu.

Proces regeneracji filtrów nie wymaga żadnej ingerencji w jego strukturę (nie podlega rozcinaniu, spawaniu).
Proces regeneracji polega na zbadaniu monolitu kamerą endoskopową, sprawdzeniu parametrów filtra przed i po oczyszczeniu, analizie przeciwciśnienia, czyszczeniu właściwym za pomocą specjalistycznego urządzenia i przy użyciu specjalnie dobranych środków czyszczących nienaruszających powłoki katalitycznej filtra, płukaniu, suszeniu, a następnie wydrukowaniu raportu kontrolnego. W przypadku gdy raport kontrolny nie spełnia określonych norm proces regeneracji zostaje powtórzony lub zostają zastosowane dodatkowe techniki wzmacniające proces regeneracji filtra.

Za pomocą stosowanej przez nas metody hydrodynamicznej o charakterze turbulentnym usuwane są cząsteczki sadzy i popioły ze wszystkich kanałów filtra, a parametry techniczne filtra zostają przywrócone do pierwotnej sprawności nawet w 98-99%.

Zalety naszej metody regeneracji:


– Brak ingerencji mechanicznej w strukturę filtra/katalizatora.
– Regenerujemy wszelkiego rodzaju filtry cząstek stałych oraz katalizatory.
– Rezultaty regeneracji sprawdzamy testem przeciwciśnienia przed i po cyklu czyszczenia.
– Nie rozcinamy filtrów.
– Nie wypalamy filtrów.
– Nie spawamy filtrów.
– Nie używamy chemii która niszczy powłokę katalityczną filtra/katalizatora i środowisko.
– Nie wpływamy negatywnie na środowisko – pracujemy w obiegu zamkniętym, czyli żadne pyły i zapachy nie wydobywają się na zewnątrz.

Jak działa filtr DPF?

Filtr cząstek stałych DPF, FAP to urządzenie służące do zatrzymywania i neutralizowania cząstek sadzy.

Dlaczego filtry się zapychają?

Do zapchania filtra dochodzi, gdy w DPF-ie zgromadzi się zbyt dużo sadzy.

Kary za brak filtra DPF/FAP

Wycięcie filtra DPF i konsekwencje takiej decyzji